28 lis 2024
MARIN SEKO: “Fan shop KK Zadar nikad nije bio bliže realizaciji”
Foto: Novi radio
KK Zadar

MARIN SEKO: “Fan shop KK Zadar nikad nije bio bliže realizaciji”

Marin Seko novi je voditelj marketinga Košarkaškog kluba Zadar. Po prvi put nakon poduljeg vremena ta bi funkcija trebala biti odvojena od one voditelja PR službe, što je samo po sebi već mali napredak. Seko je u klubu zaposlen već 20-ak dana, a prije toga je određeno vrijeme i volontirao. U razgovoru za Novi radio osvrnuo se na dolazak na novo radno mjesto, prve poteze i planove za budućnost.

– Sretan sam i zadovoljan. KK Zadar je svjetsko ime, svi znaju za njega, a znamo što znači nama Zadranima. Kroz početno razdoblje upoznao sam se malo sa situacijom u klubu i vrlo brzo krenuo s prvim aktivnostima – u uvodu će Seko.

A to je…

– Baš jučer sam poslao sve što mislim da bi trebalo biti u web shopu te očekujem ponudu, nakon čega ću zajedno s direktorom vidjeti što je od toga izvedivo. Svakako, cilj mi je da se tamo nađe mnogo više stvari nego do sada i siguran sam da ćemo to ostvariti.

Seko naglašava i kako što više želi uključiti navijače u tu priču.

– Već smo ih pitali kakav dizajn majice žele i dobili određene povratne informacije. To je praksa s kojom ćemo sigurno nastaviti, jer navijači su oni zbog kojih sve ovo i radimo. Bez njih nema ni nas.

Osvrnuo se i na svog prethodnika Josipa Begonju, koji je bio u nezahvalnoj dvostrukoj ulozi voditelja PR-a i marketinga.

– Ne mogu reći ništa loše o njemu, imao je dobrih ideja, ali je radio u jako nezahvalnom razdoblju. Nije mu bilo lako i ne bih mu bio u koži tada.

Dugo se već priča i o fan shopu.

– Ne mogu o detaljima, jer o tome odlučuju i neki ljudi iznad mene, ali mogu vam reći da se priča odvija jako pozitivno i da fan shop nikad nije bio bliže realizaciji.

Koje će zapravo obveze imati novi direktor marketinga?

– Prije svega sve vezano za sponzorstva, dogovori, sastanci… Sponzora ima i trebamo zadržati ove koje imamo te raditi na novima. Taj posao radim već 15 godina za Dražena Zečića i grupu Banana i znam kako to ide. Osim toga, nadgledat ću društvene mreže, razmišljati što i kako unaprijediti, tražiti nove stvari koje možemo staviti u web shop, a kada krene fan shop onda se dajem cijeli u to. Moramo iskoristiti činjenicu da je KK Zadar poznat širom svijeta, naročito u turističkoj sezoni. Ima tu dosta posla i sve to ne ide preko noći, ali volim to i vjerujem da ćemo napraviti dobar posao – zaključio je Seko u razgovoru za Novi radio.