07 srp 2024
DEBELJAČKA VIP LOŽA “Bolje nego na sjeveru Poljuda”
Foto: NŠK Debeljak
Domaći nogomet

DEBELJAČKA VIP LOŽA “Bolje nego na sjeveru Poljuda”

I dok sve veća dostupnost brojnih TV kanala sa sportskim sadržajem sve veći broj ljudi, naročito u hladnije doba godine, vikendom “prikuje” uz kauč i daljinski upravljač, srećom još uvijek ima onih koji čari nogometne igre vole okusiti na starinski način. A gdje je to najbolje učiniti nego na niželigaškim terenima, gdje “VAR još nije pokvario užitak slavlja golova”.

Na simpatičnu priču naišli smo tako na facebook stranici Nogometnog športskog kluba Debeljak, čiju je utakmicu Županijskog nogometnog kupa protiv Podgradine proteklog vikenda pratilo oko 120 ljudi. I to unatoč tome što se termin utakmice preklapao sa onim splitskog Hajduka, a poznato je da je Debeljak “hajdučko selo”. S obzirom na ishod jedne i druge utakmice, nije teško zaključiti da su bolju odluku donijeli oni koji nisu ostali kući.

No, više od samog rezultata utakmice, a završilo je 3:1 za domaćine, vrijedi pohvaliti način na koji je debeljački PR prepričao događaje na klupskoj facebook stranici. Evo samo jednog dijela tog kreativnog, duhovitog i slikovitog prikaza nedjeljnog sportskog susreta na kultnom Šaraju.

VIP LOŽA + VIP IGRA = PROLAZ U ČETVRTFINALE KUPA

“A ko more ovu utakmicu opisati kad je bilo vise događaja, nego ponekad u cijelom kolu Talijanske Serije B. Krenulo je sve kad je Luka Suljin uzeja kamioncin od ćaće i zajedno sa još jednim suigračem donija 4 banka i stavija ih na vrh svlačionice i napravio Vip ložu za navijače.

Zaista novo iskustvo gledanja utakmica, tko se imao hrabrosti uspeti na onim škalama, bija je oduševljen, što je reka neko bolje nego na sjeveru Poljuda. To ponavljamo i za 13 dana protiv Noška u prvoj domaćoj utakmici prvenstva. Samo što ce nam tribati 8,9 banaka i 2,3 suncobrana da sunce ne tuče u oči.”

Kompletan “novinarski” izvještaj utakmice možete pročitati na facebook stranici NŠK Debeljak. A sve je začinjeno i malom šalom na račun sportskih prijatelja iz Podgradine, koji im to sasvim sigurno neće zamjeriti.

“Čestitke Podgradini na fer i korektnoj igri te im želimo sreću u daljnjem nastavku natjecanja.”

Eto malog odmaka od klasičnog, “profesionalnog” PR-a, a upravo je to ponekad potrebno za promociju sportskih događaja koji nisu “mainstream”, kao i lokalnih klubova koji možda nemaju tisuće ili milijune navijača, ali imaju srce i dušu koje nikakvi milijuni ne mogu kupiti. Bravo, Debeljačani!