Otkazan okrugli stol na temu “Kako podići interes za hrvatsku košarku”. Sve je bajno i divno, razgovor nam ne treba.
Nakon intenzivnog perioda priprema za događaj “Kako podići interes za hrvatsku košarku?”, koji se trebao održati u petak 16. veljače u Zadru, od strane Udruge zadarskih sportskih novinara i tvrtke Overtime Sports Marketing, sa žaljenjem Vas moramo informirati kako događaj otkazujemo.
Bili smo iznimno zadovoljni kada su gotovo svi pozvani, od klubova i medija do vrijednih košarkaških radnika i organizacija, sa zadovoljstvom pristali sudjelovati i podržali događaj. Međutim, bez podrške glavnog lokalnog košarkaškog kluba te krovne košarkaške organizacije, koji su odbili poziv za sudjelovanjem, stava smo da zdravi razgovor i konstruktivna rasprava ne bi bili potpuni.
Žao nam je što glavni čimbenici košarkaškog svijeta u Hrvatskoj nisu prepoznali važnost ovog okupljanja i rasprave o problemima hrvatske košarke i to u idealnoj prilici, kada su svi na jednom mjestu. Nadamo se i vjerujemo da dobra volja kod svih ipak postoji te predlažemo daljnju komunikaciju o novom terminu i lokaciji sličnog događaja.
A kako očigledno je sve u redu s hrvatskom košarkom i nema potreba za razgovorom zorno pokazuje i podatak da je prvog dana na dvije utakmice ukupno bilo možda 500 tinjak posjetitelja. Zašto to spominjemo, jednostavno iz razloga što smo od HKS-a zatražili broj ulaznica po njihovom izboru kako bi kroz nagradne igre podigli još više interes za ovaj veliki događaj. Ne treba niti kazati da smo dobili odbijanac. Pametnom dosta.
S poštovanjem,
Bruno Blumenschein, Overtime Sports Marketing
Željko Kapelari, Udruga zadarskih sportskih novinara
PROMOVIRAMO ZD SPORT
TRENING BUDUĆNOSTI SpeedFit u samo 20 minuta donosi maksimalan učinak
Već nekoliko godina Zadranima je dostupan SpeedFit, trening budućnosti. Riječ je o modernoj EMS trening metodi, tijekom koje, uz samo…